Makkelijk betalen met druppel of pinpas
Bij onze woonzorglocaties De Beekwal en Tolzicht kunt u vanaf 2 januari 2019 niet meer contant betalen, maar alleen met uw druppel en bij uitzonderingen met uw pinpas. Het is makkelijk, veilig en zorgt voor meer betaalgemak voor u en voor onze medewerkers.
Hoe werkt betalen met een druppel?
Via een druppel kunt u met het speciaal betaalsysteem diensten of producten afnemen. De druppel kan gebruikt worden in de winkel en in het restaurant/ de recreatiezaal. Ook bij deelname aan ontspanningsavonden en activiteiten kan gebruik worden gemaakt van druppel. Dit betalen ‘zonder contant geld’ noemen we cashless betalen.
U ontvangt deze druppel via de verzorgende gratis in bruikleen. U tekent hiervoor een formulier van ontvangst. Als u nu ergens aan deelneemt of producten in het winkeltje haalt, dan wordt de druppel gebruikt om op de kassa of een handheld (soort kastje) te registreren wat u koopt of waar u aan deelneemt. Maandelijks ontvangt u van ons twee facturen; een factuur voor de maandelijkse kosten en een factuur voor de afgenomen producten en diensten die geregistreerd zijn met de druppel.
Er is geen maximum gekoppeld aan de druppel. Op de druppel zelf staat ook geen saldo, de druppel zorgt voor de registratie waarna er een factuur gestuurd wordt.
Druppel kwijt?
Mocht u uw druppel kwijtraken, meld dit dan direct bij de receptie. Zij registreren de vermissing en na 24 uur wordt de druppel geblokkeerd om misbruik te voorkomen. Bij beëindiging van de zorg kunt u of uw contactpersoon de druppel tegelijk met de sleutel inleveren bij de receptie.
Voordelen cashless betalen
- Geen beslommeringen met contant geld
- Sneller en veiliger betalen
- Geen afvinklijsten nodig
- Kostenbesparend
Vragen?
Heeft u nog vragen of zijn er onduidelijkheden? Neem dan contact op met de receptioniste van De Beekwal (T 0313 – 65 55 00) of Tolzicht (T 0575 – 56 17 88).