Heb je de vragenlijst voor het cliënttevredenheidsonderzoek al ingevuld?
Je hebt nog tot 8 december om jouw mening te geven!
Om jou als cliënt zo goed mogelijk te ondersteunen bij je herstel, is het voor Riwis Zorg & Welzijn van belang jouw mening en die van andere cliënten te weten. Begin november heb je via jouw begeleider een vragenlijst ontvangen. In deze vragenlijst wordt onder andere gevraagd naar wat je vindt van de begeleiding, eventuele huisvesting, de informatie die je krijgt van Riwis en het contact met jouw begeleider. Uiteraard worden je antwoorden anoniem verwerkt! Het onderzoeksbureau Triqs voert het onderzoek uit en ziet niet welk formulier van welke cliënt afkomstig is.
We realiseren ons dat je al heel wat vragenlijsten onder je neus geschoven krijgt. Daarom is deze vragenlijst, zonder dat er belangrijke onderwerpen worden overgeslagen, zo kort mogelijk gehouden. Bovendien vindt het onderzoek eens per 2 jaar plaats. Dit is dus dé kans om verbetersuggesties te geven, en ook om aan te geven wat je al goed vindt gaan. Jouw mening telt! Tot 8 december (aanvankelijk 6 december) heb je de tijd om je antwoorden te geven en het formulier retour te sturen via de antwoordenveloppe (geen postzegel nodig). Om een goede afspiegeling te krijgen van wat cliënten vinden, is het belangrijk om zoveel mogelijk ingevulde vragenlijsten geretourneerd te krijgen. De uitkomsten van het onderzoek en de verbeteracties worden begin volgend jaar verspreid via de website van Riwis en via de GGZ nieuwsbrief.
Heb je uitleg nodig bij het invullen? De cliëntenraad/regioraad helpt je graag! Zij stellen zich daarbij neutraal op. Je kunt hun mailen via clientenraad@riwis.nl, zij zullen zo gauw mogelijk jouw mail beantwoorden en indien gewenst een (telefonische) afspraak met je maken.