Update Cliënttevredenheidsonderzoek 2019
In november en december ontvingen alle ggz-cliënten een vragenlijst waarin hun mening werd gevraagd over de dienstverlening van Riwis. Hierop hebben we een mooie response verkregen. Aan alle cliënten die de vragenlijst hebben ingevuld: hartelijke dank!
In het totaal hebben we van 161 ambulante cliënten de vragenlijst retour gekregen. Dit is een response van bijna 25%. Van cliënten uit het beschermd wonen hebben we ongeveer evenveel vragenlijsten ontvangen, namelijk 159. Dit geeft een response van ruim 33%.
Onderzoeksbureau Triqs heeft de antwoorden uit de vragenlijsten verwerkt in factsheets (korte samenvatting) en uitgebreide rapporten. De komende periode gaan we deze uitkomsten bestuderen en bespreken met (ggz-)medewerkers en cliënten uit de cliëntenraden. We kijken samen naar wat al goed gaat en op welke manier we de begeleiding en dienstverlening kunnen verbeteren. In een volgende nieuwsbrief komen we hierop terug.