Nieuwe coördinator klachtenbehandeling
Met ingang van 1 maart 2019 is Sylvia Eriks aangesteld als coördinator klachtenbehandeling bij Riwis Zorg & Welzijn. Helaas gaat er soms wel iets mis of lopen de zaken niet zoals u dat verwacht. U kunt dan een melding of klacht indienen, dan neemt zij binnen twee werkdagen na ontvangst contact met u op.
Sylvia stelt zich graag aan u voor:
“Mijn naam is Sylvia Eriks en ik woon in Apeldoorn. Ik werk sinds 2010 bij Riwis Zorg & Welzijn. Ik ben begonnen als stagiaire en heb na mijn stageperiode gewerkt als woon- en coördinerend begeleider. Drie jaar geleden heb ik de overstap gemaakt naar Zorgservice.
Per 1 maart werk ik naast mijn huidige functie als Zorgservicemedewerker, ook voor 12 uur per week als coördinator klachtenbehandeling. Dit houdt in dat ik meldingen van onvrede en klachten aanneem van cliënten, naastbetrokkenen, medewerkers en derden. Iedereen kan een melding van onvrede of klacht indienen. Riwis probeert zorg van goede kwaliteit te leveren. Helaas gaat er soms wel iets mis of lopen de zaken niet zoals u dat verwacht. Het kan dan zo zijn, dat er een klacht ontstaat. Het uiten van een klacht kan juist bijdragen tot het verbeteren van de zorg- en dienstverlening.
Ik ben op maandag, dinsdag en donderdag bereikbaar. Dit kan per e- mail via klachtenbehandeling@riwis.nl of telefonisch via 06-54913251.
Wanneer ik u niet te woord kan staan, kunt u mijn voicemail inspreken of mailen. Ik neem dan sowieso op mijn eerstvolgende werkdag contact op.
Wilt u direct te woord worden gestaan, dan kan u contact opnemen met Zorgservice via 0900-24242421. Zij zullen uw klacht aannemen en doorzetten naar mij, waarna ik binnen twee werkdagen contact met u opneem.”
Sylvia Eriks
Voor meer informatie zie ook riwis.nl/klachten